Informacija
Dažniausi klausimai - atsakymai
Prekių užsakymo ir pristatymo informacija
Užsakymas ir pristatymas
Po įvykdyto užsakymo jūsų prekes paruošime ir išsiųsime per 1-2 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
– Kurjerių tarnyba. (kaina – 5.99 eur.)
Pasirinkus šį pristatymo būdą, išsiųsime jūsų užsakymą per 1 – 2 darbo dienas, nuo užsakymo pateikimo, jei užsakymas yra pateikiamas po 12 valandos, prekę gausite vėliau. Pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja papildomai – 15 eurų.
– Omniva paštomatu. (kaina – 2.99 eur.)
Pasirinkus šį pristatymo būdą prekes išsiųsime per 1 – 2 darbo dienas, jei užsakymą pateiksite iki 12 valandos, prekę gausite greičiau.
– DPD paštomatu. (kaina – 2.89 eur.)
Pasirinkus šį pristatymo būdą prekes išsiųsime per 1 – 2 darbo dienas, jei užsakymą pateiksite iki 12 valandos, prekę gausite greičiau.
Taip. Šiuo metu prekes pristatome į Lietuvą, Latviją ir Estiją.
Prekių grąžinimo informacija
Prekių grąžinimas
Jei likote nepatenkinti mūsų produktu, arba gavote brokuotą prekę, mes ją mielai pakeisime į kitą arba grąžinsime visus sumokėtus pinigus.
Čia rasite visą reikalingą informaciją prekių grąžinimui: Prekių grąžinimas
Prekes galima grąžinti per 14 d. nuo prekės gavimo datos nepaaiškinus priežasties.
Arba per 30d. nuo prekės gavimo datos, jeigu prekė atitinka kriterijus išvardintus prekių grąžinimo sąlygose.
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (grąžinant per Omniva arba DPD paštomatą).
Prekių grąžinimas asmeniškai iš anksto susitarus Vilniuje yra nemokamas.